پرتال تفريحي و سرگرمي كنو پرتال تفريحي و سرگرمي كنو .

پرتال تفريحي و سرگرمي كنو

رژيم غذايي لاغري چيست

لاغري

رژيم لاغري جنرال موتورز، ۷ روزه وزن تان را ۸ كيلو كم مي كند
برنامه كاهش وزن

خيلي مهم است كه درست‌ترين روش كاهش وزن را براي متناسب كردن خودتان پيدا كنيد و هيچوقت به سراغ قرص‌ها و مكمل‌هاي لاغري كه اين روزها تبليغات آن را همه جا مي‌بينيد، نرويد. اگر بتوانيد يك رژيم‌غذايي سالم و درست را با يك برنامه تمريني تركيب كنيد، آنوقت اين مي‌تواند برگ عبورتان براي سريع‌ترين راه براي كاهش وزن به طور طبيعي باشد. اولين و مهمترين چيزي كه بايد به خاطر داشته باشيد اين است كه به هيچ عنوان نبايد وعده‌هاي غذايي را حذف كنيد يا وعده‌هاي نامنظم داشته باشيد. اگر فكر مي‌كنيد كه نخوردن يك يا دو وعده غذايي و خوردن يك وعده سنگين در روز كمكتان مي‌كند، اشتباه مي‌كنيد. همچنين بايد حتماً هدف واقع‌بينانه براي كاهش وزنتان داشته باشيد و سعي كنيد به آن هدف برسيد. هميشه به خاطر داشته باشيد كه تا حد مشخصي مي‌توانيد با ورزش سخت و يك برنامه‌غذايي متعادل و سالم به بدنتان فشار بياوريد.

يكي از متداول‌ترين برنامه هاي غذايي افرادي كه دوست دارند وزن كم كنند رژيم‌غذايي جنرال موتورز است كه يكي از بهترين برنامه‌هاي غذايي است كه مي‌توانيد از منابع مختلف پيدا كنيد زيرا سريع‌ترين و طبيعي‌ترين راه براي كم كردن وزن را بدون مصرف مكمل‌هاي غذايي يا قرص‌هاي لاغري به شما پيشنهاد مي‌دهد. جنرال موتورز يكي از كمپاني‌هاي بزرگ توليدكننده ماشين است كه يك برنامه‌غذايي به نام رژيم‌غذايي جنرال موتورز يا رژيم‌غذايي GM ارائه كرده است كه كمپاني‌هاي بسيار و موسسات آموزشي بسياري آن را دنبال مي‌كنند زيرا اين برنامه‌غذايي به ارتقاء سلامت كسانيكه در شركت‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و صنايع ديگر فعاليت دارند كمك مي‌كند. اين برنامه‌غذايي براي همه گروه‌هاي سني مناسب شناخته شده و حتي گفته شده كه خيلي افراد توانسته‌اند با اين رژيم در يك هفته تا ۸ كيلو از وزن خود را پايين بياورند.

خيلي‌ از شما شايد تا امروز به دنبال راه‌هاي مختلف بوده‌ايد كه بدون سختي كشيدن وزنتان را پايين بياوريد. شايد ورزش‌هاي مختلف از يوگا گرفته تا دويدن و بدنسازي را امتحان كرده باشييد اما نتوانسته‌ايد از شر چربي‌هاي اضافه بدنتان خلاص شويد. اگر اضافه‌وزنتان يكي از اصلي‌ترين نگراني‌هاي شماست، برنامه‌غذايي جنرال‌موتورز مي‌تواند پاسخي براي اين مشكل شما باشد.
برنامه‌ غذايي جنرال موتورز

اگر براي شروع كردن برنامه‌غذايي جنرال موتورز آماده‌ايد، اولين كاري كه لازم است انجام دهيد اين است كه ذهنتان را براي اين برنامه آماده كنيد. فقط زماني مي‌توانيد در برنامه كاهش وزنتان موفق شويد و به سريعترين روش وزنتان را پايين بياوريد كه ذهني آرام و كنترل‌شده داشته باشيد. اين برنامه‌غذايي براي يك هفته است و در آن فقط مي‌توانيد از موادغذايي كه تجويز شده استفاده كنيد. گفته مي‌شود كه اگر اين رژيم را دقيق اجرا كنيد مي‌توانيد بين ۵ تا ۸ كيلو از وزنتان را پايين بياوريد.

مهمترين چيزي كه بايد مدنظر قرار دهيد اين است كه به هيچ عنوان نبايد گرسنه بمانيد. گرسنگي كشيدن دقيقاً نتيجه عكس مي‌دهد و در آخر برنامه به جاي اينكه وزنتان پايين آمده باشد، بالا هم خواهد رفت. اين برنامه ميزان و نوع دقيقي از مواد غذايي را به شما پيشنهاد مي‌دهد تا مطمئن شويد كه هميشه سير هستيد. خيلي از كسانيكه اين رژيم را گرفته‌اند متعجب بوده‌اند كه چطور برنامه‌ غذايي كه از آنها گرسنگي كشيدن نمي‌خواهد اينقدر موثر وزنشان را پايين مي‌آورد. اما جاي نگراني نيست، فقط كافي است كه به دستورات اين برنامه‌غذايي گوش كرده و به دقت آنها را اجرا كنيد.
رژيم لاغري ۷ روزه براي كاهش وزن ۸ كيلويي
اولين روز رژيم لاغري : ميوه‌هاي تازه

روز اول مهمترين روز اين رژيم لاغري است چون تازه مي‌خواهيد در دنيايي قدم بگذاريد كه بفهميد چطور مي‌توانيد وزنتان را پايين بياوريد. اين رژيم مي‌گويد كه روز اول برنامه شما بايد مختص ميوه‌ها باشد. مي‌توانيد تا هر اندازه‌اي كه مي‌توانيد از هر ميوه‌اي كه دوست داشتيد به جز موز بخوريد. ميوه‌هايي مثل هندوانه و طالبي بسيار عالي هستند. همچنين بايد بين ۸ تا ۱۲ ليوان آب مصرف كنيد و واقعاً به هيج ماده‌غذايي ديگري دست هم نزنيد، حتي سبزيجات خام يا پخته. اگر مي‌خواهيد اين برنامه برايتان موثر باشد، فقط بايد در طول روز اول از انواع ميوه‌هاي مختلف تا جايي كه دوست داشتيد استفاده كنيد. هر زمان كه احساس گرسنگي كرديد يك ميوه بخوريد و البته آب بنوشيد.

دومين روز رژيم لاغري : سبزيجات

روز دوم اين امكان را به شما مي‌دهد كه در طول روز تا جايي كه دوست داريد سبزيجات مصرف كنيد، چه به صورت خام و چه پخته. البته دقت كنيد كه براي پختن سبزيجات به هيچ عنوان نبايد از روغن استفاده كنيد. دقت كنيد كه سيب‌زميني هم جز‌ء اين سبزيجات به حساب مي‌آيد و بهتر است آن را به صورت آب‌پز يا بخارپز در ابتداي روز مصرف كنيد كه كربوهيدرات آن در طول روز بسوزد و مصرف شود. بعضي از بهترين سبزيجاتي كه مي‌توانيد براي روز دوم برنامه‌ غذايي‌تان استفاده كنيد عبارتند از: لوبيا پخته، هويج خام يا پخته، بروكلي، خيار، كاهو، كلم پخته و خام و امثال آن. البته دستگاه گوارشتان در اين روز كمي متفاوت‌تر از روزهاي عادي عمل خواهد كرد و ممكن است دفعات بيشتري به دستشويي برويد. يادتان نرود كه ۸ تا ۱۲ ليوان آب روزانه‌تان را روز دوم هم حتماً مصرف كنيد.
سومين روز رژيم لاغري : با ميوه‌ها و سبزيجات پوستي سالم داشته باشيد

روز سوم برنامه‌ غذايي جنرال موتورز به شما اجازه مي‌دهد كل روز هم از سبزيجات و هم ميوه‌ها استفاده كنيد. اما توجه داشته باشيد كه سيب‌زميني را از سبزيجات و موز را از ميوه‌ها مصرف نكنيد. مي‌توانيد صبح رژيم ميوه و عصر رژيم سبزيجات را داشته باشيد و يا برعكس. تركيب اينها با هم به خود شما بستگي دارد. مصرف ۸ تا ۱۲ ليوان آب را فراموش نكنيد.
چهارمين روز رژيم لاغري : موز و شير

روز چهارم شايد براي خيلي‌ها جذاب باشد. در طول روز مي‌توانيد ۸ تا ۱۲ عدد موز و تا ۳ ليوان شير مصرف كنيد. ممكن است نگران شويد كه شايد اين برنامه باعث گرسنگي‌تان شود اما برعكس آخر روز كاملاً احساس سيري خواهيد داشت. بايد اين سهم موز و شيرتان را طوري در طول روز تقسيم كنيد كه به هيچ عنوان در هيچ ساعتي احساس گرسنگي نكنيد. مثلاً يك عدد موز و يك ليوان شيرتان را صبح، يك ليوان شير و چند عدد موز را در ظهر، ۳ عدد موز را عصر و يك ليوان شير و باقيمانده موزها را شب مصرف كنيد. اگر اين برنامه را رعايت كنيد به هيچ عنوان در طول روز احساس گرسنگي نخواهيد كرد.
پنجمين روز رژيم لاغري : گوجه‌ فرنگي

روز پنجم روزي است كه مي‌توانيد كمي براي خودتان ميهماني بگيريد. در اين روز مي‌توانيد يك فنجان برنج براي ناهار و شش تا هفت گوجه فرنگي در طول روز بخوريد. از آنجا كه احتمال دارد در بدنتان ميزان بالايي اسيد اوره توليد شود، بهتر است مصرف آب را به ۱۲ تا ۱۵ ليوان برسانيد.
ششمين روز رژيم لاغري : يك فنجان برنج

در اين روز هم اين امكان را داريد كه براي ناهار يك فنجان برنج مصرف كنيد و باقيمانده روز را مثل روز سبزيجات بگذرانيد. دقت كنيد كه در اين روز هم بين ۸ تا ۱۲ ليوان آب بنوشيد. مطمئناً در اين احساس سبكي بيشتري مي‌كنيد و جاي شك نيست كه دستگاه گوارشتان هم تقويت شده است.
هفتمين روز رژيم لاغري : آب ميوه و سبزيجات

اين آخرين روز برنامه‌غذايي جنرال موتورز است. در اين روز اجازه داريد يك فنجان برنج و هر چقدر دوست داريد سبزيجات و آبميوه موردعلاقه‌تان را بخوريد. اين بهترين روز كل هفته‌تان خواهد بود.

مطمئناً متوجه كاهش وزن بسيار خوبي در بدنتان خواهيد شد و كاري هم جز دنبال كردن يك برنامه ميوه و سبزيجات و آب نكرده‌ايد. اين برنامه‌غذايي فوايد ديگري هم براي شما خواهد داشت. خواهيد ديد كه پوستتان بسيار شفاف‌تر از قبل شده و دستگاه گوارشتان هم بسيار بهتر از قبل عمل مي‌كند. بهترين چيزي كه نصيبتان مي‌شود اين است كه بين ۵-۴ كيلو يا حتي بيشتر وزن كم كرده‌ايد. براي همه آنهايي كه براي كم كردن اضافه‌وزنشان به خودشان گرسنگي مي‌دهند اين سالم‌ترين و سريع‌ترين راه براي پايين آوردن وزن است.

توجه: پيش از هر رژيم غذايي براي كاهش وزن، حتما با پزشك خود مشورت كنيد.


برچسب: انواع رژيم هاي لاغري، تناسب اندام، رژيم لاغري، رژيم لاغري آنلاين، رژيم هاي چاقي، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۰۲:۳۵ توسط:afsaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :